Alla inlägg den 13 november 2011

Av Louise Isberg - 13 november 2011 15:02

nu är ja tillbaka igen ;) älskar ju er som läser bloggen ja!!<3 haha ;) imorron äre skola ;( eller JA fantsy azzå vi ska ha tvärgrupper :) brukar ni ha de?? :) <3 de brukar vi ha typ nån gång i månaden ;) de är ju skiit kul de ;) men matte är ju roligare eller de är typ lika dant för vi  i trean har mattematikboken som fyran har men vi fick den. bara för att vi har världens bästa fröken ;) igentligen heter min mattebok pingvinen :) vad heter din mattebok?? :) <3 jippi kväll bler de gustafssons tre trappor ;) aja skriver ännu mer sen ;)

Av Louise Isberg - 13 november 2011 14:57

heej har inte bloggat på ett tag har typ glömt bort bloggen:( men jag tror att jag kommer att börja blogga varjr dag om jag har tid och om jag kommer ihåg ;) men iallafal idag har man vart ute på byn med madde och celina ;) sen hem och äta. och de är ju farsdag idag ;) så grattis pappa på farsdag;) och snart är de JUL snart typ om en månad men spela roll jag säger att de är jul snart fast de är LÅNGT kvar. OBS bara så ni vet så är jag knäpp ;P aja de var väl allt tror jag;) ses skriver mer senare :P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards