Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise Isberg - 31 oktober 2011 11:00

nu sitter man här och bloggar medans min bäzza sitter och spelar ds. idag ska man väl gå bus eller godis ;) vad ska ni klä ut er till? :) bara undrar!!

Av Louise Isberg - 31 oktober 2011 08:12

Godmorgon bloggeen just nu sitter jag vid fejjan och försöker komma in på moviestarplanet. men de går inte så bra :) jaaha vad ska ni göra idag då? :) jag tror iallafall att jag ska vara med ngn kompis :) vi får väl se ra:) men nu äre ju bara en DAG kvar tills jag ska åka :)♥ har längtat skiit mycke :) Har inge att gö :( man kan ju inte ens komma in på moviestarplanet.. :( aja har nog inge mer och säga.. hejdåå :) ♥

Av Louise Isberg - 30 oktober 2011 19:12

heej nu sitter man här och bloggar, spelar msp och lyssnar på musik♥ och såklart så sitter ju syrran och gör samma sak förutom att hon bloggar då med ;P jaha senare kl: 20:00 ska man väl kolla på gustavsons tre trappos :P♥ Jag längtar skiit mycke tills jag ska åka med ålandsbåten :) ♥ men man ska ju åka med världens bästa syster och världen bästa Kusiner och så klart världens bästa farmor♥ hejdå ha de bra ♥

Av Louise Isberg - 30 oktober 2011 11:15

Nu har jag kommit hem från söndagskolan♥ vad brukar ni göra på söndagar?:) några tips som jag kan göra idag?? :) ♥

skulle vart snällt om ni skulle sagt ett tips till mig :) ♥

Av Louise Isberg - 30 oktober 2011 08:09

Heej bloggen ;P idag så ska jag till söndagskolan :) och på tisdag ska man åka ålandsbåten♥ och på onsdag ska man man åka och bowla♥ aa de var väl bara de tror jag vel :) jag skriver mer senare hejdå :) ♥ ojj juste måste ju lägga ut några bilder också ;) ♥ hejdå ♥






   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards