Direktlänk till inlägg 13 november 2011

heejsaan igen ;)

Av Louise Isberg - 13 november 2011 15:02

nu är ja tillbaka igen ;) älskar ju er som läser bloggen ja!!<3 haha ;) imorron äre skola ;( eller JA fantsy azzå vi ska ha tvärgrupper :) brukar ni ha de?? :) <3 de brukar vi ha typ nån gång i månaden ;) de är ju skiit kul de ;) men matte är ju roligare eller de är typ lika dant för vi  i trean har mattematikboken som fyran har men vi fick den. bara för att vi har världens bästa fröken ;) igentligen heter min mattebok pingvinen :) vad heter din mattebok?? :) <3 jippi kväll bler de gustafssons tre trappor ;) aja skriver ännu mer sen ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Isberg - 11 december 2011 19:51

haaj idag har jag varit med min bäzza matilda älskar dig måsta verkligen vara mera ;) tur att vi kanske ska va imorron;) iallafall nu sitter man vid fb och msp och blöggar såklart ;) ♥ amen snart får man väl spela the sims 3 till 21:00 hehe sy...

Av Louise Isberg - 1 december 2011 19:46

heej ni kanske tycker de är tråkigt när jag inte skirver men om ni tittar på bloggen varje daag så kanske de har kommit ett nytt inlägg♥ men azzå jag tycker inte de är roligt när de inte är några som läser bloggen och så ;( men om ni vill be...

Av Louise Isberg - 29 november 2011 20:44

heeej min älskade!! de var länge sen nu!! men nu skriver ja iallafall!! idag har man vart i skolan och på slutet fick vi kolla på film och den var skiit bra ;) fast fyrona fick kolla på del 1,2 och tre för dom hade inge slöjd och de hade vi!! men änd...

Av Louise Isberg - 15 november 2011 15:43

haha hej nu sitter jag vid fejjen och såklar så skriver ja ju på bloggen nu också ;) nyss kommit hem från skolan ;) haha vad ska ni göra idag då själv ska man till badhuset;) någon som har movie star planet isånnafall så skriv i chatten vad ni heter ...

Av Louise Isberg - 13 november 2011 14:57

heej har inte bloggat på ett tag har typ glömt bort bloggen:( men jag tror att jag kommer att börja blogga varjr dag om jag har tid och om jag kommer ihåg ;) men iallafal idag har man vart ute på byn med madde och celina ;) sen hem och äta. och de är...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards