Direktlänk till inlägg 9 november 2011

världens bästa....

Av Louise Isberg - 9 november 2011 16:55

har vart med världens bästa Madeleine idag:) efter skolan idag så spelade jag sims eller jag spelade inte man jag skapade en gubbe som heter bella sen kom ju madeleine så då fick ju syrran fortsätta för de var hennes familj också ;) <3 älskar er vad ska jag skriva juste!! I LOVE YOU BLÖGGEN<3 ni betyder allt ni som läser min blogg ;) ojj juste idag när jag vare i skolan så fick vi ha engelska jippi älskar engelska ;) men de kanske inte ni gör men <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Isberg - 11 december 2011 19:51

haaj idag har jag varit med min bäzza matilda älskar dig måsta verkligen vara mera ;) tur att vi kanske ska va imorron;) iallafall nu sitter man vid fb och msp och blöggar såklart ;) ♥ amen snart får man väl spela the sims 3 till 21:00 hehe sy...

Av Louise Isberg - 1 december 2011 19:46

heej ni kanske tycker de är tråkigt när jag inte skirver men om ni tittar på bloggen varje daag så kanske de har kommit ett nytt inlägg♥ men azzå jag tycker inte de är roligt när de inte är några som läser bloggen och så ;( men om ni vill be...

Av Louise Isberg - 29 november 2011 20:44

heeej min älskade!! de var länge sen nu!! men nu skriver ja iallafall!! idag har man vart i skolan och på slutet fick vi kolla på film och den var skiit bra ;) fast fyrona fick kolla på del 1,2 och tre för dom hade inge slöjd och de hade vi!! men änd...

Av Louise Isberg - 15 november 2011 15:43

haha hej nu sitter jag vid fejjen och såklar så skriver ja ju på bloggen nu också ;) nyss kommit hem från skolan ;) haha vad ska ni göra idag då själv ska man till badhuset;) någon som har movie star planet isånnafall så skriv i chatten vad ni heter ...

Av Louise Isberg - 13 november 2011 15:02

nu är ja tillbaka igen ;) älskar ju er som läser bloggen ja!!<3 haha ;) imorron äre skola ;( eller JA fantsy azzå vi ska ha tvärgrupper :) brukar ni ha de?? :) <3 de brukar vi ha typ nån gång i månaden ;) de är ju skiit kul de ;) men matte är j...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards